نقش دلالان خودرو در انتخاب رنگ خودرو

واسطه گری و دلالی از پدیده هایی است که در سال های اخیر در حوزه خودرو نفوذ و رسوخ پیدا کرده است .یکی از مواردی که دلالان در آن دخل و تصرف کرده اند، انتخاب رنگ خودرو توسط مشتریان است که با مطرح کردن موضوعاتی مانند نداشتن مشتری هنگام فروش و مواردی از این دست باعث شده اند شما در خیابان با انبوهی از خودرو های سفید و مشکی روبرو شوید و از دیدن خودرو هایی با رنگ های زیبا و مختلف محروم باشید .
واقعا چرا جامه به این سمت و سو سوق پیدا کرده که مردم از ماشین استفاده نمی کنن که کیلومتر خودرو بالا نره و یا چرا ماشین سیاه و سفید میخرن و یا چرا برای ماشین صفر با صندلی های نو روکش صندلی میخریم حتی نفرات بعدی هم از اون صندلی نو استفاده نمی کنن و شاهد این هستیم زمانی که ماشین اوراق میشه باز صندلی ها نو هستن. و اینکه تا مدت ها می بینیم پلاستیک صندلی ها یا آفتاب گیر هنوز روی ماشین وجود داره. این آینده نگری از کجا میاد، تا دهه هشتاد شمسی اگه ماشینتون سانروف داشت می گفتن چپیه این همون مطلبیه که درباره نفوز دلال ها خدمتتون عرض کردم که همه مارو سر کار گذاشتن.
امیدوارم این مسایل حل بشه تا چهره خودرویی شهرمون از این حالت سیاه و سفید در بیاد. مردم از ماشن های با رنگ های مختلف مانند قرمز و سبز و آبی خریداری کنن .دیگه اگه کسی خدایی نکرده تصادف میکنه حاضر نباشه یه ماشین با کلی موج و ناهمواری روی بدنه خودرو سوار بشه که فقط موقع فروشش بگن خودرو بی رنگه و از این دست مطالب که بسیار زیاده . شاید در آینده نزدیک یه ویدئو براتون از این چرا هایی که گفتم گذاشتم.
به امید دیدن شهری رنگا رنگ از ماشین هایی که توی خیابان ها تردد می کنن.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.