موتور سیکلت هیجان انگیز و جذاب V_REX

کروزر کلاسی خاص از موتورسیکلت‌هاست که اساساً برای راندن‌های طولانی‌مدت طراحی شده و کمترین خستگی را به بدن موتور سوار منتقل می‌کند.
در این مدل موتورسیکلت‌ها شاسی تا حد ممکن نرم و ارتفاع آن نزدیک به سطح زمین در نظر گرفته می‌شود و جای پا (رکاب) و زین نیز تا حد ممکن زاویه‌دار و راحت طراحی می‌شوند.
این نوع از کروزر که آقای ماشین باز از آن گزارش تهیه کرده V_REX ،محصول شرکت travertson کشور آمریکا است. این موتور سیکلت بسیار زیبا و هیجان انگیز طراحی شده که توجه کلکسیونر ها را هم به خودش جلب کرده .
اولین چیزی که در V_REX مورد نظر کارشناسان قرار گرفته و همچنین خود نمایی می کند سیستم تعلیق چرخ های جلو است اما هر چه بیشتر دقت كنید چیزهای جالبتری از این موتور سیكلت خواهید دید از آن جمله بدنه و شاسی دست ساز البته با كیفیت بسیار بالا، سیستم تعلیق یك طرفه چرخ های عقب و دماغه عجیب و غریب آن را می توان نام برد.اگر خواهان خرید این موتور سیكلت زیبا كه چشمهای رانندگان دیگر را خیره می كند هستید بهتر است بدانید قیمت آن ۵۰ هزار دلار است البته مدل تک صندلیش این قیمته اگه شما بخواهید مدل دو صندلی سفارش بدید باید حدود ۵۴ هزار دلار هزینه کنید و ۱۰ تا ۱۲ هته هم زمان می بره که موتور بدستتون برسه و کلا تعداد محدودی از آن ساخته شده است بهترین رنگ و پرفروش ترین رنگش رنگ مشکی می باشد .
خب همانطور که آقای ماشین در فیلم توضیح می دهد انجین این موتور از هارلی دیویدسون ویراد گرفته شده که ۱۲۵۰ سی سی حجمش هست و ۱۲۰ اسب بخار هم قدرت داره.این موتور را میتوانید در ۱۱ رنگ سفارش داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.